Która z nas nie marzy o tym, aby zachwycać swoim szczupłym i wysportowanym ciałem? Ile razy już próbowałaś i zawsze kończyło się na tym samym, czyli odpuszczeniu sobie? Wiosenna pogoda zachęca do ćwiczeń na świeżym powietrzu, dlatego tym razem twoja walka o wymarzoną sylwetkę zakończy się sukcesem!

Motywacja – pierwszy krok do sukcesu

Pierwszym i zarazem najtrudniejszym krokiem jest znalezienie w sobie motywacji do działania. Każda z nas marzy o tym, aby wyglądać pięknie, więc już samo to jest dobrą zachętą do działania. Jeśli to jednak nie wystarcza, spróbujmy szukać dalej. Warto postawić sobie osiągalny cel, np. chcesz w przeciągu dwóch miesięcy zrzucić 3 kg lub twoim celem jest poprawienie wyglądu i jędrności pośladków i ud. Zrób kalendarz, w którym będziesz zaznaczać, ile czasu w danym dniu poświęciłaś na ćwiczenia – możesz  też pobrać aplikację na smartfona, która będzie Ci o nich codziennie przypominać. Zapisz się na fitness z koleżanką – to pomoże Ci być systematyczną, a poza tym wiadomo, że w towarzystwie zawsze raźniej. Jeśli jednak wolisz ćwiczyć sama w domu, to w internecie znajdziesz mnóstwo filmików i grafik z ćwiczeniami – ćwicz według zaleceń i bądź systematyczna, a na pewno uda ci się wymodelować ciało, z którego będziesz zadowolona.

Zdrowa dieta potrzebna od zaraz

Jeśli marzy Ci się płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe nogi ważne są nie tylko ćwiczenia. Kolejnym krokiem do spełnienia marzenia o pięknej sylwetce jest zdrowa dieta. Koniec z fast foodami, dużą ilością słodyczy i innymi niezdrowymi przekąskami. Aby osiągnąć cel musisz pamiętać, że twoja dieta powinna być urozmaicona. Zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia powinnyśmy spożywać mięso z umiarem, zastąpić je możemy np. rybami. Prócz tego warto zaopatrzyć się w ryż, makaron i kaszę, które dostarczą nam węglowodanów. Należy pamiętać o warzywach i owocach, dostarczają one niezbędnych witamin i składników odżywczych organizmowi. Jeśli dotąd lubiłaś podjadać słodycze między posiłkami, to możesz zastąpić je właśnie owocem lub jakimś warzywem. Kolejną ważną rzeczą jest ograniczenie soli, która może nie tylko zatrzymywać wodę w naszym organizmie, ale również spowodować zaburzenia funkcji nerek, czy też nadciśnienie tętnicze. I na koniec: pamiętaj o wodzie – powinno się jej spożywać około 2 l dziennie – jest ona niezbędna do prawidłowej przemiany materii.

Skoro już wiesz, co należy zrobić, aby zachwycić wszystkich idealnym ciałem, nie zwlekaj dłużej! Wsiadaj na rower lub rolki, włącz Chodakowską albo biegnij do pobliskiego fitness klubu. Dodaj do tego zbilansowaną dietę i już niedługo będziesz z siebie bardzo dumna.

Facebook Comments

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Najnowsze tematy